Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSlabihoudová, Denisa
dc.contributor.refereeChlopčík Tomáš, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74744
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33528
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a analýzu marketingu v bankovnictví se zaměřením na Raiffeisenbank. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového působení Raiffeisenbank a zjištění preferencí klientů v oblasti běžných účtů a učinit doporučení, které povedou k vylepšení marketingu Raiffeisenbank. První část bakalářské práce vymezuje problematiku marketingu v bankovnictví a spotřebního chování. V druhé části práce je popsána tvorba marketingového mixu banky. Dále je provedena komparace konkurenčních běžných bankovních účtů a dotazníkové šetření zaměřené na preference klientů v této oblasti. Výstupem práce jsou doporučení pro Raiffeisenbank, vyplývající z praktické části.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74744-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbankacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing v bankovnictvícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectklientcs
dc.subjectpreferencecs
dc.subjectběžný účetcs
dc.subjectraiffeisenbankcs
dc.titlePreference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjektcs
dc.title.alternativeClients' preferences in field of personal accounts and recommendations for a particular subjecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on preferences in field of personal accounts and analysis of bank marketing for Raiffeisenbank. The aim of the bachelor thesis is analysis of marketing for Raiffeisenbank, find out clients'preferences in field of personal accounts and make suggestions and recommendations that will lead to improvement of marketing in Raiffeisenbank. The first part of the bachelor thesis deals with the issue of bank marketing and consumer behaviour. In the second part of the thesis is described the creation of marketing mix in Raiffeisenbank, comparison of competitor's personal accounts and research clients' preferences in the field of personal accounts. The output of this thesis is the recommendations for Raiffeisenbank.en
dc.subject.translatedbanken
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedbank marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedclienten
dc.subject.translatedpreferencesen
dc.subject.translatedpersonal accounten
dc.subject.translatedraiffeisenbanken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slabihoudova.BP.pdfPlný text práce4,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slabihoudova_o.pdfPosudek oponenta práce576,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slabihoudova_v.pdfPosudek vedoucího práce698,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slabihoudova_p.pdfPrůběh obhajoby práce205,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33528

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.