Title: | Socializační vliv reklamy na středoškolskou mládež v plzeňském kraji |
Other Titles: | Socializing influence of Advertisement on Secondary school youth in the Region of Pilsen |
Authors: | Ševčíková, Ivana |
Advisor: | Lovasová, Vladimíra |
Referee: | Jiřincová, Božena |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3643 |
Keywords: | vliv;reklama;adolescent;střední škola;sociální vztah;myšlení;chování;osobnost;výrobek |
Keywords in different language: | influence;advertisement;adolescent;secondary school;social relation ship;thinking;behaviour;pesonality;product |
Abstract: | Bakalářská práce pojednává o tématu "Reklama a její socializační vliv na středoškolskou mládež v plzeňském kraji". Hlavním cílem bylo zjistit, jak respondenti reagují na reklamy a zda může reklamní spot ovlivnit sociální vztahy, myšlení a chování adolscenta. Odpovědi byly následně vyhodnocovány a porovnávány z nejrůznějších hledisek a zobrazeny v tabulkách a grafech. |
Abstract in different language: | My bachelor dealing with the topic of an advertisement and their socializing influence on secondary school youth in the region of Pilsen. The main aim was to find out how the respondents react on advertisements and whether an advertising spot can influence social relationships, thinking and behaviour of adolescents. Answers were analysed and compared from various points of view and were presented in charts and graphs. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP Iva Sevcikova-2012.pdf | Plný text práce | 2,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Sevcikova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 492,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sevcikova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 332,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Sevcikova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 98,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/3643
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.