Název: Terciární vzdělávání
Další názvy: Tertiary education
Autoři: Albl, Josef
Vedoucí práce/školitel: Louda Tomáš, JUDr. CSc.
Oponent: Triner Petr, JUDr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37957
Klíčová slova: terciární vzdělávání;teorie nevzdělanosti
Klíčová slova v dalším jazyce: tertiary education;theory of ignorance
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo porovnat systémy vysokoškolského vzdělávání v ČR a ve světě. Dále jsem se detailněji zaměřil na koncept masového vzdělávání Martina Trowa. Podrobněji jsem rozepsal jednotlivé fáze - elitní, masovou a univerzální. V následující kapitole jsem se zabýval Liessmannovo teorií nevzdělanosti. Na konci bakalářské práce jsem porovnal systémy školství v ČR, Velké Británii, v USA a především v Jižní Koreji. Poslední kapitolou je průzkum názorů společnosti na vysokoškolské vzdělávání.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of my bachelor thesis was to compare the systems of university education in the Czech Republic and in the world. Further, I focused in detail on the concept of mass education by Martin Trow. I have described in detail the individual phases - elite, mass and universal. In the next chapter I dealt with Liessmann's theory of ignorance. At the end of my bachelor thesis I have compared education systems in the Czech Republic, Great Britain, USA and especially in South Korea. The last chapter is a survey of society's views on university education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Albl J. - posudek VP.pdfPosudek vedoucího práce606,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Albl J. - posudek OP.pdfPosudek oponenta práce817,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Albl J.-protokol BP.pdfPrůběh obhajoby práce284,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.