Title: Tvorba studijních opor pro modernizaci výuky Technické informatiky v C#
Other Titles: Development of Study Support for the Modernization of the Course of Informatics With C# for Technical Fields
Authors: Müller, Jakub
Advisor: Raška Pavel, Ing. Ph.D.
Referee: Kopeček Pavel, Doc. Ing. CSc.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38085
Keywords: programování;jazyk c#;informatika;studijní podklady;modernizace výuky
Keywords in different language: programming;c# language;education;informatics;study support;modernization
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu podkladů k modernizaci výuky Technické informatiky. V práci je provedena analýza současného stavu předmětu a následně navržena řešení. Návrhy inovace a modernizace byly provedeny v posloupnosti cvičení, programech a tvorbě aplikací. Cílem práce je přiblížení předmětu studentům.
Abstract in different language: The Bachelor thesis is focused on the development of a study support used for the modernization of the Technical informatics course. An analysis of the current state of the subject is performed and the solution to this problem is proposed. Innovation and modernization of the study material, programs and software applications were performed. The aim of this thesis is to make the study support of this course more understandable to students.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Muller.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFView/Open
Oponentni_posudek_BP_Muller.pdfPosudek oponenta práce1,95 MBAdobe PDFView/Open
Hodnoceni_vedouciho_BP_Muler.pdfPosudek vedoucího práce861,77 kBAdobe PDFView/Open
Obhajoba_BP_Muller.pdfPrůběh obhajoby práce472,39 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/38085

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.