Title: | Tvorba studijních opor pro modernizaci výuky Technické informatiky v C# |
Other Titles: | Development of Study Support for the Modernization of the Course of Informatics With C# for Technical Fields |
Authors: | Müller, Jakub |
Advisor: | Raška Pavel, Ing. Ph.D. |
Referee: | Kopeček Pavel, Doc. Ing. CSc. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/38085 |
Keywords: | programování;jazyk c#;informatika;studijní podklady;modernizace výuky |
Keywords in different language: | programming;c# language;education;informatics;study support;modernization |
Abstract: | Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu podkladů k modernizaci výuky Technické informatiky. V práci je provedena analýza současného stavu předmětu a následně navržena řešení. Návrhy inovace a modernizace byly provedeny v posloupnosti cvičení, programech a tvorbě aplikací. Cílem práce je přiblížení předmětu studentům. |
Abstract in different language: | The Bachelor thesis is focused on the development of a study support used for the modernization of the Technical informatics course. An analysis of the current state of the subject is performed and the solution to this problem is proposed. Innovation and modernization of the study material, programs and software applications were performed. The aim of this thesis is to make the study support of this course more understandable to students. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Muller.pdf | Plný text práce | 1,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Oponentni_posudek_BP_Muller.pdf | Posudek oponenta práce | 1,95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Hodnoceni_vedouciho_BP_Muler.pdf | Posudek vedoucího práce | 861,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Obhajoba_BP_Muller.pdf | Průběh obhajoby práce | 472,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/38085
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.