Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPřenosilová, Anna
dc.contributor.refereeFroňková Daniela, Ing.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier74742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38363
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Cílem práce je provedení změn v organizaci a fungování kulturní události. Teoretická část obsahuje na základě odborné literatury vysvětlení pojmu marketing a event marketing. Následně se práce zaměřuje na fáze pořádání eventu a dále vysvětluje pojem marketing kultury. Praktická část je věnována Anenské pouti v Horšovském Týně. Zaměřuje se na SWOT analýzu, analýzu prostředí a navrhuje následnou strategii. V poslední kapitole práce jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingových aktivit v příštích ročnících této kulturní události.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectzdrojecs
dc.titleEvent marketingcs
dc.title.alternativeEvent marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with event marketing. The aim of the work is to make changes in the organization and functioning of cultural events. The theoretical part contains, on the basis of professional literature, explaining the concept of marketing and event marketing. Subsequently, the work focuses on the phases of organizing the events and further explaining the concept of culture marketing. The practical part is devoted to Anna's Fair in Horšovský Týn. It focuses on SWOT analysis, environmental analysis and suggests a subsequent strategy. In this work, there are suggestions for the improvement of marketing activities in next years of this cultural event.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedmarketing analysisen
dc.subject.translatedresourcesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Anna Prenosilova.pdfPlný text práce7,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prenosilova_Anna_v.pdfPosudek vedoucího práce230,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prenosilova _Anna_o.pdfPosudek oponenta práce227,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prenosilova_A_p.pdfPrůběh obhajoby práce106,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38363

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.