Název: Filmový turismus jako podnikatelská příležitost v cestovním ruchu
Další názvy: Film tourism as a business opportunity in tourism
Autoři: Forejtková, Soňa
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38374
Klíčová slova: cestovní ruch;filmový turismus;filmový cestovní ruch;karlovarský kraj;zájezd
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;movie tourism;karlovy vary region;tour
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá pojmem cestovní ruch, konkrétně pak jeho specifickou formou, filmový cestovní ruch. Cílem práce je vytvoření nového produktu cestovního ruchu, a to zájezd po Karlovarském kraji za filmovým turismem. V této práci je poměrně výrazný prostor věnován vymezení pojmu cestovní ruch, dále se pak věnuje jeho vývoji od dob vzniku až dodnes. Představují se zde nejnovější trendy dnešní doby. Další částí je marketing destinace cestovního ruchu, kde se popisují tzv. "8P". Největší část této kapitoly je pak věnován produktu cestovního ruchu. Je zde popsán zájezd a jeho vyhotovení. V praktické části práce představuje Karlovarský kraj a jeho nabídku filmového turismu. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťována potencionální poptávka po tomto druhu zájezdu. Na základě analyzování nabídky a poptávky je pak vyhotoven zájezd. To obsahuje vytvoření podrobného harmonogramu, itineráře zájezdu a také vytvoření předběžné kalkulace ceny zájezdu.
Abstrakt v dalším jazyce: Thesis deals with the term tourism, specifically with its specific form, movie tourism. The objective of the thesis is to create new product of tourism and that is movie tour of Karlovy Vary region. In the thesis is quite large space dedicated to defining the term tourism, further it deals with its development since its origin to today. There are presented the latest trends of today. Another part is marketing of the tourist destination, where are described so called "8P". The biggest part of this chapter is dedicated to the product of tourism. There is a description of the tour and its creation. In the practical part the thesis presents Karlovy Vary region and its offer of the movie tourism. Using surveys is found out the potential demand for this type of tour, with the topic movie tourism. That contains creation of detailed timetable, itinerary of the tour and creation of preliminary calculation of the tour. Further are suggested recommendation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Forejtkova Sona.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtkova_Sona_OP.pdfPosudek oponenta práce152,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtkova_Sona_VP.pdfPosudek vedoucího práce222,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtkova.pdfPrůběh obhajoby práce266,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38374

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.