Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorBláhová, Barbora
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79294
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38380
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na definici politického marketingu, který vychází z koncepce klasického marketingu. Popsány jsou rozdíly mezi těmito dvěma pojmy. Definovány jsou části marketingového mixu z pohledu klasického marketingu a politického marketingu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatňovány v dalších částech bakalářské práce. Popsány jsou výsledky voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Provedena byla analýza využití marketingové komunikace strany TOP 09 a České pirátské strany a jejich porovnání. Výzkumná část práce byla provedena formou dotazníkového šetření, které mělo za cíl zjistit preference voličů ve věku 18-19 let a 20-30 let. Odpovědi respondentů z těchto dvou věkových kategorií byly ve vyhodnocení dotazníkového šetření porovnány. Z výsledků pak byla navržena doporučení pro politické strany, jakým způsobem by měly oslovit mladé voliče.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpolitická stranacs
dc.titlePolitický marketing vybrané stranycs
dc.title.alternativePolitical marketing of chosen partyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the definition of political marketing, which is based on the concept of classical marketing. The differences between these two concepts are described. There are defined parts of marketing mix in terms of classical marketing and political marketing. These theoretical findings are further applied in the next parts of this bachelorthesis. The thesis describes the results of elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2017. It also analyses and compares the use of marketing communication of TOP 09 and the Czech Pirate Party. The research part of this thesis was carried out in the form of a questionnaire, which was aimed at determining the preferences of voters aged 18-19 and 20-30. The answers of respondents from these two age categories were compared in the evaluation of the questionnaire research. Its results subsequently indicated the suggested ways of addressing young voters by political parties.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpolitical partyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Barbora Blahova.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Barbora_v.pdfPosudek vedoucího práce225,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Barbora_o.pdfPosudek oponenta práce226 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_B_p.pdfPrůběh obhajoby práce81,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38380

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.