Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKristl, Dennis
dc.contributor.refereeFajfrová Karolína, Ing.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:03Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79323
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38394
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je charakterizovat zámek Manětín, zanalyzovat a zhodnotit služby a marketingové aktivity zámku a navrhnout doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce jsou zaměřena na cestovní ruch, kulturní turismus a marketing kulturních památek. Další část práce obsahuje charakteristiku zámku Manětín a města Manětína včetně historie. Hlavní částí práce je analýza služeb a marketingových aktivit včetně SWOT analýzy a analýzy webových stránek. V závěrečné části jsou uvedené návrhy na zvýšení návštěvnosti zámku Manětín.cs
dc.format53 s. (79 525 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79323-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectkulturní památkacs
dc.subjectzámek manětíncs
dc.titleSlužby a marketingové aktivity vybrané kulturní památkycs
dc.title.alternativeServices and marketing activities of selected cultural monumenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to characterize Chateau Manětín, analyze and evaluate the services and marketing activities of the chateau and propose recommendations for further practice. The theoretical background of the thesis is focused on tourism, cultural tourism, and marketing of cultural monuments. Another part of the thesis contains the characteristics of chateau Manětín and the town of Manětín including its history. The main part of the thesis is an analysis of services and marketing activities including SWOT analysis and website analysis. The final part contains suggestions to increase the attendance of the chateau Manětín.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedcultural monumenten
dc.subject.translatedchateau manětínen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kristl_Dennis.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kristl_Dennis_v.pdfPosudek vedoucího práce164,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kristl_Dennis_o.pdfPosudek oponenta práce167,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kristl_D_p.pdfPrůběh obhajoby práce106,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38394

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.