Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPolatová, Lenka
dc.contributor.refereeFroňková Daniela, Ing.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.available2019-4-10
dc.date.available2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier80533
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38405
dc.description.abstractPředmětem bakalářská práce je navržení marketingového plánu pro vybranou společnost. Touto společností je cestovní kancelář KaLePo. Teoretická část práce obsahuje vysvětlení základních pojmů z marketingu, marketingového plánování a cestovního ruchu. Obsahuje teoretický popis procesu sestavení marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza cestovní kanceláře, jejíž součástí je i rozsáhlé dotazníkové šetření. V poslední části práce je sestaven návrh marketingového plánu společnosti pro rok 2020.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80533-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.titleMarketingový plán vybrané společnostics
dc.title.alternativeMarketing plan of selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a selected company. The company is a travel agency KaLePo s.r.o. The theoretical part of this bachelor thesis contains an explanation of basic terms from marketing, marketing planning and tourism. The second part focuses on situational analysis of the travel agency. One part of this analysis is a survey. In the last part there is a proposal of marketing plan for the travel agency for the year 2020 assembled.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedturismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Polatova.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polatova_Lenka_v.pdfPosudek vedoucího práce220,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polatova _Lenka_o.pdfPosudek oponenta práce225,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polatova_L_p.pdfPrůběh obhajoby práce108,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38405

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.