Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHalamová, Markéta
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:45Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier78065
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39293
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality zákazníků. První část práce obsahuje teoretická východiska, základní definice a klíčové pojmy, které napomáhají k lepšímu porozumění zkoumané oblasti. Druhá empirická část se zaměřuje na měření spokojenosti a loajality zákazníků na konkrétní čerpací stanici v Horšovském Týně patřící společnosti Shell, a. s. Ve vybrané společnosti byla pro měření spokojenosti a loajality zákazníků vybrána nejčastěji používaná metoda a to dotazování. Na základě zjištěných poznatků a informací z dotazníkového šetření jsou v závěru práce předloženy možná doporučení a návrhy, které mohou společnosti pomoci ke zvyšování míry spokojenosti a loajality zákazníků.cs
dc.format108 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=78065-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleMěření spokojenosti a loajality ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeThe measurement of the satisfaction and loyalty of the selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Master´s Thesis deals with Customer and Loyalty Satisfaction. The first Part of Thesis contains a theoretical Basis, basic Definitions, and key Concepts that help to better understand the Area under Investigation. The second empirical Part focuses on the Measurement of the Customer Satisfaction, which focuses on a specific gas Station in Horšovský Týn belonging to Shell, Ltd. In the selected company, for measuring Client Satisfaction and Loyalty was selected the most frequently used Method, Questioning. Based on the obtained Results and Information, possible Recommendations and Suggestions are presented, which should help the Company increase customer Satisfaction and Loyalty.en
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedloyaltyen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcustomer relationship management (crm)en
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Marketa Halamova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce228,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_o.pdfPosudek oponenta práce236,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_p.pdfPrůběh obhajoby práce108,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39293

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.