Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorMalla, Veronika
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:47Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:47Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier78347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39302
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá komparací vybraných e-shopů s využitím oční kamery (eye trackingu). Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace na internetu, doporučení pro výstavbu, design a marketing e-shopů a popis metody testování oční kamerou, dotazníkového šetření a hloubkového rozhovoru. Empirická část je zpracována ve formě výzkumné zprávy a popisuje realizovaný průzkum vybraných e-shopů od návrhu a designu výzkumu, přes popis průběhu vlastního výzkumu až k analýze a vyhodnocení získaných dat. Výzkum byl proveden pomocí oční kamery a doplněn SUPR-Q dotazníkem a hloubkovými rozhovory. V závěrečné části jsou formulovány návrhy na zlepšení designu a použitelnosti jednotlivých testovaných e-shopů.cs
dc.format85 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=78347-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectdesigncs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectsupr-q dotazníkcs
dc.titleStudie komparace designu webů vybraných firem s využitím oční kamerycs
dc.title.alternativeComparisons of Selected Companies of Web Sites Using Eye Trackingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Diploma Thesis is focused on a comparison of selected e-shops with the use of eye tracking. The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication on the internet, recommendations for the construction, design and marketing of e-shops and also a description of the method of testing the eye camera. The theoretical part also contains information about selected questionnaire and in-depth interview. The empirical part is elaborated in the form of research. It reports and describes the realized survey of selected e-shops, from the design, through the description of the actual research to the analysis and evaluation of the obtained data. The research was carried out with an ophthalmic camera and completed with a SUPR-Q questionnaire and in-depth interviews. Some suggestions for improvement of design and usability of individual tested e-shops are formulated in the final part of the Diploma Thesis.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedwebsitesen
dc.subject.translateddesignen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedsupr-qen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Malla Veronika.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce227,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce223,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla_Veronika_p.pdfPrůběh obhajoby práce61,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39302

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.