Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorOndříšek, Tomáš
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:47Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:43:47Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39305
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení efektivity a zacílení předvolebních kampaní jednotlivých politických subjektů vzhledem k celkovému počtu mandátů, hlasů, celkovým výdajům a cílovým skupinám. V první části diplomové práce jsou objasněna teoretická východiska k politickému a komerčnímu marketingu včetně shodných a rozdílných prvků. Analytická část obsahuje popis prostředí České republiky ve volebním roce 2017, stanovy jednotlivých stran a hnutí a marketingové aktivity. Výzkumná část zpracovává data agentury MEDIAN, Kantar TNS, České marketingové společnosti, portálu info.cz a dalších a provádí zhodnocení efektivity jednotlivých politických subjektů v rámci výzkumných zpráv.cs
dc.format96 s. (154 244 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectvolby do poslanecké sněmovny 2017cs
dc.titlePolitický marketing voleb do Poslanecké sněmovny 2017cs
dc.title.alternativePolitical marketing focused on the parliamentary elections in 2017en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted master thesis is focused on evaluation of effectiveness and targeting of election campaigns of individual political subjects with respect to the total number of political mandates, votes, total expenditures and target groups. The first part of the thesis explains the theoretical basis for political and commercial marketing, including identical and different elements. The analytical part contains a description of the environment of the Czech Republic in the election year 2017, the statutes of individual parties and movements and marketing activities. The research part processes data of the agency MEDIAN, Kantar TNS, Czech marketing association, website info.cz and others and evaluates the effectiveness of individual political subjects within the research reports.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedparliamentary elections in 2017en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Ondrisek Tomas.pdfPlný text práce2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ondrisek_Tomas_v.pdfPosudek vedoucího práce232,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ondrisek_Tomas_O.pdfPosudek oponenta práce230,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ondrisek_Tomas_p.pdfPrůběh obhajoby práce51,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39305

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.