Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorFořtová, Tereza
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-19
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier79297
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40100
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností Bohemia Training Institute s.r.o. Hlavním cílem práce je analyzování současných marketingových aktivit v oblasti komunikace a navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Teoretická část práce se věnuje vymezení marketingu a marketingového mixu. Následně jsou detailně představeny jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá komunikačními nástroji vybrané společnosti a marketingovým výzkumem. Na základě dotazníkového šetření jsou popsány výsledky výzkumu a vytvořeny návrhy, které mohou společnosti přispět ke zlepšení marketingové komunikace a služeb pro klienty společnosti.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectklientcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podniku či institucecs
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected enterprise or institutionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected institution Bohemia Training Institute s.r.o. The aim of the thesis is to analyze current marketing activities in communication and suggest proposals for improvements of marketing communication in this institution. The theoretical part describes the definition of marketing and marketing mix. Afterwards particular tools of marketing communication are introduced in more specific detail. The content of a practical part is not only communication tools within the selected institution, but also marketing research. Using a questionnaire survey, the results of the research are described and suggestions that can help the company to improve marketing communication and services for the company's clients are made.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedserviseen
dc.subject.translatedclienten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Fortova Tereza.pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce225,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce227,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fortova_p.pdfPrůběh obhajoby práce86,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40100

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.