Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGiňová, Diana
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-1-27
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-9
dc.identifier79299
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40102
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací města Plzně. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci města a ná základě výsledků této analýzy navrhnout možná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělená a teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingové komunikace a turismu. Část praktická obsahuje představení města a jeho SWOT anylýzu. Dále analýzu tištěných materiálů, oficiálních webových stránek a sociálních síťí města. V závěru jsou shrnuta doporučení pro zlepšení stávající marketingové komunikace.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectturismuscs
dc.subjectměsto plzeňcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectpropagacecs
dc.titleMarketingová komunikace vybrané destinace cestovního ruchucs
dc.title.alternativePromotion of the selected tourism destinationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication of the city of Pilsen. The aim of this thesis is to analyze the current marketing communication of the city and based of this analysis to suggest possible recommendations of improving marketing communication. The thesis is divided to into theoretical and partical part. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and tourism. The practical part contains a presentation of the city and SWOT analysis of the city. Further analysis of printed materials, official websites and social networks of the city. The conclusion summarizes recommendations for improving existing marketing communication.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcity of pilsenen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedpromotionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingova komunikace Plzne, Diana Ginova oficialni verze.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ginova_Diana_v.pdfPosudek vedoucího práce232,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ginova_Diana_o.pdfPosudek oponenta práce125,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ginova_p.pdfPrůběh obhajoby práce50,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40102

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.