Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorLudvíková, Marie
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-19
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82440
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40111
dc.description.abstractV práci je zpracován marketingový plán firmy BRANDTL s. r. o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje definici pojmů, které je třeba znát k pochopení dané problematiky. Předmětem praktické části je seznámení s daným podnikem, dále aplikování naučených poznatků do praxe analyzováním marketingových aktivit společnosti pomocí komunikačního mixu, PEST analýzy, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil. Konec praktické části je věnován návrhu marketingového plánu na příští období, který by měl vést ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.cs
dc.format60 s. (85 632 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82440-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.titleMarketingový plán vybrané firmycs
dc.title.alternativeMarketing plan of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the marketing plan of the company Brandtl s r. o. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part deals with the definition of terms that need to be known to understanding the issue of Marketing plan. The practical part is devoted to the description of the selected company, then application of the learned knowledge into practice to analysis of marketing activities. It deals with ommunications mix, SWOT analysis, PEST analysis and porter's analysis. The end of the practical part is devoted to the draft marketing plan for the next period, which should lead to improve a market position and get a new customers.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedporter's model of competitive forcesen
dc.subject.translatedmarketing planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy plan firmy BRANDTL s. r. o., Ludvikova Marie.pdfPlný text práce921,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_Marie_v.pdfPosudek vedoucího práce223,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_Marie_o.pdfPosudek oponenta práce225,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ludvikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce64,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40111

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.