Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorNádvorníková, Andrea
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2020-6-17
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82759
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40142
dc.description.abstractHlavním cílem práce je zanalyzovat kanály marketingové komunikace vybrané značky, a následně přijít s návrhy na jejich vylepšení. Konkrétně se jedná o webové stránky, inzerci na specializovaných webech, e-mailing, komunikaci na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Tyto nástroje jsou nejprve podrobeny analýze a následují návrhy na jejich vylepšení. K relevantním částem komunikace je navržen také potřebný finanční obnos na jejich uskutečnění. Dále práce obsahuje návrh komunikace na sociálních sítích.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82759-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleAnalýza online komunikace vybrané značkycs
dc.title.alternativeOnline communication analysis of the specific branden
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor this thesis is to analyse channels of the marketing communication which are used by the chosen brand. Specifically we talk about webpage, e-mailings, communication on social media and cooperation with influencers. First of all, these tools are analysed. After that, the author is suggesting some improvements. There are also suggested budgets for relevant parts of the online communication. Thesis also contains suggestions for communication on social media.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_NadvornikovaAndrea.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nadvornikova_Andrea_v.pdfPosudek vedoucího práce213,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nadvornikova_Andrea_o.pdfPosudek oponenta práce227,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nadvornikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce67,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40142

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.