Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNovotná, Lucie
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-6-23
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:21Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82764
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40144
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na téma event marketing. Teoretická část práce je věnována základnímu popisu této oblasti, marketingové strategii tvorby eventu a přínosům eventů včetně jejich hodnocení. Ke zpracování praktické části byl vybrán konkrétní event, festival industriální kultury "Industry Open 2019". V práci je charakterizována značka Industry Open, následují výsledky z marketingového výzkumu. Dále jsou zhodnoceny přínosy výše zmíněného eventu. V závěru práce jsou předloženy návrhy a doporučení pro zlepšení festivalu v následujících ročnících.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectfestival industry opencs
dc.subjectindustriální turismuscs
dc.titleHodnocení přínosů eventůcs
dc.title.alternativeEvaluation of benefits of the eventsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the topic of event marketing. The theoretical part of the work is devoted to a basic description of this area, marketing strategy of event creation and the benefits of events, including their evaluation. A specific event, the festival of industrial culture "Industry Open 2019", was chosen to process the practical part. The work characterizes the Industry Open brand, followed by the results of marketing research. Furthermore, the benefits of the above-mentioned event are evaluated. At the end of the thesis, proposals and recommendations for improving the festival in the coming years are presented.en
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedfestival "industry open"en
dc.subject.translatedindustrial tourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_NovotnaLucie.pdfPlný text práce2,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce120,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce227,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_p.pdfPrůběh obhajoby práce48,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40144

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.