Title: Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Other Titles: Increasing the effectiveness of marketing communication in a selected online store
Authors: Poláková, Martina
Advisor: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Referee: Prantl David, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40150
Keywords: marketing;malý podnik;marketingová komunikace;e-commerce;e-shop;reklama
Keywords in different language: marketing;small enerprise;marketing communication;e-commerce;e-shop;advertising
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zaměřit se na marketingovou komunikaci vybraného elektronického obchodu, popsat ji, analyzovat a na základě získaných podkladů vypracovat návrhy pro zefektivnění. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce je zpracovaná formou rešerší z odborné literatury a zabývá se elektronickým obchodováním, marketingovou komunikací a marketingem na internetu. V empirické části je uvedena metodika zpracování, představena a charakterizována společnost Ateli, s. r. o., včetně její současné situace a analyzována marketingová komunikace této společnosti. V závěrečné části jsou shrnuty získané poznatky a navržena opatření na zefektivnění marketingové komunikace elektronického obchodu společnosti Ateli, s. r. o.
Abstract in different language: The purpose of this Bachelor Thesis is to concentrate on marketing communication of selected online store, describe it, analyze it and based on findings create a proposition for increasing its effectiveness. This thesis is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part of this work is processed in a form of recherche from literature and deals with electronic commerce, marketing communication and internet marketing. The empirical part presents the methology processing, introduces and characterizes the company Ateli, s. r. o., including its current situation and analyzes its marketing communication. The final part summarizes the findings and proposes measures to increase the effectiveness of marketing communication of company Ateli, s. r. o.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Polakova Martina.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFView/Open
Polakova_Martina_v.pdfPosudek vedoucího práce175,17 kBAdobe PDFView/Open
Polakova_Martina_o.pdfPosudek oponenta práce217,46 kBAdobe PDFView/Open
Polakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce115,25 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40150

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.