Název: Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci
Další názvy: Use of mystery shopping for evaluation of communication with customers in selected company
Autoři: Svozil, Patrik
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40159
Klíčová slova: marketingový výzkum;mystery shopping;banka;komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing research;mystery shopping;bank;communication
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá metodou mystery shopping. V první části této práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části. V rámci praktické části byl proveden vlastní výzkum, a také byly analyzovány výsledky poskytnuté společností ING Bank. Z provedené analýzy jsou dále vyvozeny návrhy na zlepšení situace.
Abstrakt v dalším jazyce: The Bachelor Thesis is focused on the technique of mystery shopping. The first part of this thesis includes theoretical knowledge to the issue. These theoretical information are later applied in the next part, which is practical part of this thesis. First the own research was done with use of technique of mystery shopping, then were analysed results of mystery shopping provided by ING Bank. From the analysis there are defined suggestions to improve the situation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Svozil.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_Patrik_v.pdfPosudek vedoucího práce216,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_Patrik_o.pdfPosudek oponenta práce215,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svozil_p.pdfPrůběh obhajoby práce102,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40159

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.