Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorTůmová, Tereza
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-19
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82886
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40163
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu využívání nových trendů v oblasti technologií na českém bankovním trhu. První část práce je založena na teoretickém základu. Obecně popisuje úlohu marketingu v řízení firem, definuje základní principy pro segmentaci trhu a marketingový výzkum. Teoretická východiska práce jsou dále rozšířena o popis bankovního sektoru a jeho okolí a specifika marketingu ve finančních službách. Druhá, praktická část, obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na zjišťování preferencí vybraného segmentu zákazníků v oblasti technologií a komunikace v bankovnictví. Obsahem práce je rovněž vlastní výzkum týkající se ověřování nabízeného rozsahu technologií a kvality komunikace u zvolených bank. Výsledky jednotlivých analýz slouží ke zhodnocení aktivit zkoumaných finančních společností, zda naplňují očekávání vybrané skupiny klientů. Součástí závěrečných shrnutí jsou rovněž návrhy pro nasazení vhodných technologických funkčností a doporučení pro oblast marketingové komunikace.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectbankovní sektorcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjecttechnologie v bankovnictvícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectočekávánícs
dc.subjecttrendy v bankovnictvícs
dc.titleUplatnění technologií používaných v bankovnictví vybraným segmentem zákazníkůcs
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe paper is focused on an analysis of using new trends the area of technologies in the Czech banking market. The first part of the paper is based on the theoretical basis. Generally it describes the role of the marketing in company management, defines the basic principles for market segmentation, and marketing research. Theoretical paper grounds are extended by a description of a banking sector and its environment, and specifics of marketing in financial services. The second, practical part, involves the questionnaire survey focused on finding the preferences of the chosen segment of clients in the area of technologies and communication in banking. The paper also includes the provided research focusing on verification of the offered range of technologies and communication quality at the chosen banks. The results of individual analysis serves for evaluation of activities of the financial companies under research, whether they fulfil the expectations of the chosen group of clients. A part of final conclusions are, as well, proposals for employment of suitable technological functionalities, and recommendations for the area of communication.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsegmentationen
dc.subject.translatedbanking sectoren
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedtechnologies in bankingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedexpectationen
dc.subject.translatedtrends in bankingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tereza Tumova - K17B0339P - bakalarska prace.pdfPlný text práce2,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tumova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce229,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tumova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce225,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tumova_p.pdfPrůběh obhajoby práce65,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40163

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.