Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorDomanská, Markéta
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-15
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82564
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40230
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá analýzou apelů ve vánočních reklamách předních mobilních operátorů v ČR, a to T-Mobile, O2 a Vodafone. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti zkoumané problematiky, tedy charakteristikou reklamy, reklamních apelů a také emocemi. Praktická část nejprve obsahuje design výzkumu, v rámci kterého jsou mimo jiné stanoveny výzkumné a specifické výzkumné otázky. Následně jsou představeny vybrané vánoční reklamní kampaně mobilních operátorů a jejich reklamní obsahy, které jsou předmětem výzkumu. Stěžejní část práce tvoří samotný výzkum. Ten byl realizován prostřednictvím obsahové analýzy a interview. Prostřednictvím obsahové analýzy mělo být zjištěno, jakým způsobem mobilní operátoři realizují své vánoční reklamní obsahy, a jakých apelů a vánočních motivů k tomu využívají. Dále bylo zvoleno individuální interview, které mohlo objasnit některé poznatky z obsahové analýzy. Výsledky výzkumu a následná diskuze jsou obsaženy ve výzkumné zprávě.cs
dc.format121 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82564-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectapelycs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectreklamní sdělenícs
dc.subjectvánoční motivycs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titleApely ve vánočních reklamáchcs
dc.title.alternativeAppeals in Christmas advertisingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the analysis of appeals in christmas advertising of leading mobile operators in the Czech Republic, namely T-Mobile, O2 and Vodafone. The first part of the thesis deals with theoretical knowladge of analyzed theme, thus characteristics of advertising, advertising appeals and emotions. The practical part contains at first the design of the research, in which are indicated the research question and the specific research questions. Next are introduced selected Christmas advertising campaigns of the mobile operators and their advertising contents which are the subject of the research. The main part of the thesis is the research itself. It was realized through the content analysis and the individual interview. The content analysis should be found out, how mobile operators realize their Christmas advertising contents and which appeals and Christmas motives they use to do this. Another method was chosen the individual interview, which should be clarified knowladge from the content analysis. The results of the research and following discussion are included in the research report.en
dc.subject.translatedappealsen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedadvertising messagesen
dc.subject.translatedchristmas elementsen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Domanska_Marketa.pdfPlný text práce2,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Domanska_Marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce219,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Domanska_Marketa_O.pdfPosudek oponenta práce217,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Domanska_Marketa_p.pdfPrůběh obhajoby práce54,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40230

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.