Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGontkovič, Petr
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-8-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:41Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-6
dc.identifier82566
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40231
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci dvou internetových obchodů se spotřební elektronikou. Cílem diplomové práce je zhodnotit online komunikaci vybraných internetových obchodů a formulovat vhodná doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce shrnují hlavní poznatky o elektronickém obchodování a online marketingové komunikaci. Empirická část práce je zaměřena na analýzu a komparaci online komunikace e-shopů Electro World a Planeo Elektro. Z provedené analýzy vyplývá, že silné stránky (v online komunikaci) obou e-shopů spočívají zejména v online public relations, online podpoře prodeje a online přímém marketingu. Možnosti zlepšení (nejen u těchto e-shopů) lze spatřit zejména v efektivnějším využíváním sociálních sítí YouTube a Instagram. Dále jsou v práci formulována doporučení v oblasti analýzy SEO nebo prvků podpory prodeje, na které je vhodné se zaměřit.cs
dc.format95 s. (167 137 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82566-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectonline marketingová komunikacecs
dc.subjectelectro worldcs
dc.subjectplaneo electrocs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných internetových obchodůcs
dc.title.alternativeMarketing promotion of selected e-shopsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Master's thesis is focused on the online marketing promotion of two e-shops with a focus on consumer electronics. The aim of the Master's thesis is to evaluate online promotion of selected e-shops and formulate appropriate recommendations for further practice. The theoretical background summarizes the main data on e-commerce and online marketing promotion. The empirical part of the thesis is focused on the analysis and comparison of online promotion of e-shops Electro World and Planeo Elektro. The analysis shows that strengths (in online promotion) of both e-shops is mainly in online public relations, online sales promotion and online direct marketing. Possibilities of improvement (not only for these e-shops) can be seen in more effective use of social media, especially YouTube and Instagram. Furthermore, is this thesis are being formulated recommendations in the field of SEO analysis or sales promotion tools, which e-shops should focus on.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedonline marketing communicationen
dc.subject.translatedelectro worlden
dc.subject.translatedplaneo elektroen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Gontkovic.pdfPlný text práce4,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gontkovic_Petr_v.pdfPosudek vedoucího práce227,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gontkovic_Petr_O.pdfPosudek oponenta práce221,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gontkovic_p.pdfPrůběh obhajoby práce90,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40231

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.