Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHinke Jana, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBrabec, Vojtěch
dc.contributor.refereePašvic Kamil, Ing.
dc.date.accepted2020-6-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:18Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:30:18Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier81820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40370
dc.description.abstractDiplomová práce se zaobírá marketingovým výzkumem se zaměřením na zjištění úrovně zákaznického zážitku za pomoci využití metody mystery shoppingu a metody Net Promoter Score. Kvalita zákaznického servisu a její neustálé vylepšování je nesmírně důležitý proces, který napomáhá společnosti k úspěšnému fungování na vysoce konkurenčním trhu. První část práce poskytuje čtenáři teoretický vstup k osobnímu prodeji a k řízení zákaznického zážitku. Tato část rovněž rozpracovává blíže výzkumné metody, které jsou následně využity v praktické části práce. Praktická část pracuje s návrhem konkrétního marketingového výzkumu za pomoci metod mystery shopping a Net Promoter Score. Výsledky tohoto výzkumu je potvrzena silná korelace mezi zákaznickou spokojeností a loajalitou klientů. Uvedený výzkum tedy doplňuje již provedené výzkumy a souhlasí s jejich závěry.cs
dc.format90 s. (143 296 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81820-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectřízení zákaznického zážitkucs
dc.subjectloajalita zákazníkůcs
dc.titleVyužití mystery shoppingu v bankovnictvícs
dc.title.alternativeApplication of the Mystery Shopping in bankingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals with marketing research focused on finding the level of customer experience using technique of mystery shopping and Net Promoter Score. The quality of customer service and its continuous improvement is extremely important process that helps the company to successfully operate in highly competitive markets. The first part of the thesis provides the reader with a theoretical approach to personal sales and customer experience management. This part also discusses the research methods, which are subsequently used in the practical part of the thesis. The practical part works with the proposal of concrete marketing research using technique of mystery shopping and Net Promoter Score. Results of this research confirm a strong correlation between customer satisfaction and client loyalty. This research therefore complements the research already carried out and agrees with their conclusions.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedpromotional mixen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcustomer experience managementen
dc.subject.translatedclient's loyaltyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Brabec.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_BrabecVojtech_VP.pdfPosudek vedoucího práce232,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_BrabecVojtech_OP.pdfPosudek oponenta práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_BrabecV.pdfPrůběh obhajoby práce117,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40370

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.