Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorChodorová, Eva
dc.date.accepted2020-9-4
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:43Z-
dc.date.available2019-9-11
dc.date.available2020-11-10T00:30:43Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-29
dc.identifier81551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40451
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Analýza tematického celku Žahavci ve vybraných učebnicích pro ZŠ" se zabývá obsahovou analýzou vybraných učebnic. V teoretické části je uvedena krátká definice učebnic a její hlavní náplní je rešerše literatury týkající se obsahové analýzy. Praktická část se zabývá výzkumem a porovnáním učebnic z hlediska hlavních tematických celků, využití ilustrací, uvádění zástupců, výskytu pojmů, otázek a úkolů. Dále hodnotí obsahovou stránku učebnic z hlediska výskytu chyb a matoucích tvrzení.cs
dc.format58 s. (72 079 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectžahavcics
dc.subjecttematický celekcs
dc.subjectzástupcecs
dc.subjectilustracecs
dc.subjectpojemcs
dc.subjectotázkacs
dc.subjectúkolcs
dc.subjectchybacs
dc.subjectmatoucí tvrzenícs
dc.titleAnalýza tematického celku Žahavci ve vybraných učebnicích přírodopisu pro ZŠcs
dc.title.alternativeAnalysis of thematic unit Cnidarians in selected Biology textbooks for primary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis "Analysis of thematic unit Cnidarians in selected Biology textbooks for primary schools" is about content analysis of selected textbooks. In the theoretical part, there is a short definition of the textbooks and literature research regarding the content analysis. The practical part deals with research and comparing textbooks in terms of the main topic units, the use of illustrations, the introduction of representatives, occurrences of terms, questions and tasks. There is an evaluation of the content of textbooks, errors and confusing statements too.en
dc.subject.translatedcontent analysisen
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatedtextbooken
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedcnidariansen
dc.subject.translatedtopic uniten
dc.subject.translatedrepresentativeen
dc.subject.translatedillustrationen
dc.subject.translatedtermen
dc.subject.translatedquestionen
dc.subject.translatedtasken
dc.subject.translatederroren
dc.subject.translatedconfusing statementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Eva_Chodorova.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodorova_prubeh_obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce139,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chodorova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce369,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodorova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce573,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40451

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.