Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kalistová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Hejdová, Kristýna | |
dc.contributor.referee | Knappová Věra, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-19 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:31:28Z | - |
dc.date.available | 2019-6-11 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:31:28Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-30 | |
dc.identifier | 81234 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40609 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá seznámením intaktních dětí s problematikou handicap na vybrané MŠ v Kralovicích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které popisují integraci a inkluzi, postižení, charakteristiku dítěte a hry. V praktické části je soubor her a aktivit, které dítě seznámí s handicapem. | cs |
dc.format | 49 s., VIII (63681 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | handicap | cs |
dc.subject | intaktní dítě | cs |
dc.subject | pohybová hra | cs |
dc.title | Seznámení intaktních dětí předškolního věku s problematikou handicapu | cs |
dc.title.alternative | Familiarization of intact preschool children with disabilities | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the acquaintance of intact children with the issue of handicap in kindergarten in Kralovice. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains four chapters that describe integration and inclusion, handicap, child characteristics and games. In the practical part is a set of games and activities that introduce the child to the disability. | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | handicap | en |
dc.subject.translated | intact child | en |
dc.subject.translated | movement game | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Hejdova Kristyna, 29.04.2020.pdf | Plný text práce | 3,7 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejdova K. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 157,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejdova K. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 174,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejdova.pdf | Průběh obhajoby práce | 56,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40609
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.