Title: Seznámení intaktních dětí předškolního věku s problematikou handicapu
Other Titles: Familiarization of intact preschool children with disabilities
Authors: Hejdová, Kristýna
Advisor: Kalistová Petra, Mgr.
Referee: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40609
Keywords: předškolní věk;handicap;intaktní dítě;pohybová hra
Keywords in different language: preschool age;handicap;intact child;movement game
Abstract: Bakalářská práce se zabývá seznámením intaktních dětí s problematikou handicap na vybrané MŠ v Kralovicích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které popisují integraci a inkluzi, postižení, charakteristiku dítěte a hry. V praktické části je soubor her a aktivit, které dítě seznámí s handicapem.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with the acquaintance of intact children with the issue of handicap in kindergarten in Kralovice. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains four chapters that describe integration and inclusion, handicap, child characteristics and games. In the practical part is a set of games and activities that introduce the child to the disability.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Hejdova Kristyna, 29.04.2020.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFView/Open
Hejdova K. - VP.pdfPosudek vedoucího práce157,36 kBAdobe PDFView/Open
Hejdova K. - OP.pdfPosudek oponenta práce174,04 kBAdobe PDFView/Open
Hejdova.pdfPrůběh obhajoby práce56,69 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40609

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.