Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Marešová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2020-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:35:10Z | - |
dc.date.available | 2019-4-30 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:35:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-30 | |
dc.identifier | 80596 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41239 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak si děti předškolního věku dokáží poradit s úkoly, které jsou zaměřeny na práci s přirozeným číslem. Experiment probíhal v Mateřské škole v obci Raková a zúčastnilo se ho 10 dětí (6 děvčat a 4 chlapci) ve věku 3 až 6 let. Všechny děti úkoly plnily individuálně. Experiment lze považovat za úspěšný, neboť úspěšnost jednotlivých činností byla vždy vyšší než 60 %. | cs |
dc.format | 57 s. (59 413 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80596 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | úkoly | cs |
dc.subject | přirozené číslo | cs |
dc.subject | experiment | cs |
dc.subject | mateřská škola. | cs |
dc.title | Práce s přirozeným číslem v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Working with natural number in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis was to find out how children of pre-school age can cope with tasks that are focused on work with natural number. The experiment took place at the kindergarten in the village Raková. Ten children (6 girls and 4 boys), who participated, were aged between 3 and 6 years. All children fulfilled all the tasks individually. The experiment can be considered successful because the success rate of each activity was always higher than 60 %. | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | pre-school age | en |
dc.subject.translated | tasks | en |
dc.subject.translated | natural number | en |
dc.subject.translated | experiment | en |
dc.subject.translated | kindergarten. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Prace s prirozenym cislem v MS - BP - Maresova.pdf | Plný text práce | 2,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
bakalarska prace_Maresova.pdf | Posudek oponenta práce | 104,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol - Maresova.pdf | Průběh obhajoby práce | 342,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prace_s_prirozenym_cislem_v_MS_-_BP_-_Maresova.pdf | VŠKP - příloha | 2,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41239
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.