Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMarešová, Lucie
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:10Z-
dc.date.available2019-4-30
dc.date.available2020-11-10T00:35:10Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier80596
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41239
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak si děti předškolního věku dokáží poradit s úkoly, které jsou zaměřeny na práci s přirozeným číslem. Experiment probíhal v Mateřské škole v obci Raková a zúčastnilo se ho 10 dětí (6 děvčat a 4 chlapci) ve věku 3 až 6 let. Všechny děti úkoly plnily individuálně. Experiment lze považovat za úspěšný, neboť úspěšnost jednotlivých činností byla vždy vyšší než 60 %.cs
dc.format57 s. (59 413 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80596-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdětics
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectúkolycs
dc.subjectpřirozené číslocs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectmateřská škola.cs
dc.titlePráce s přirozeným číslem v mateřské školecs
dc.title.alternativeWorking with natural number in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor thesis was to find out how children of pre-school age can cope with tasks that are focused on work with natural number. The experiment took place at the kindergarten in the village Raková. Ten children (6 girls and 4 boys), who participated, were aged between 3 and 6 years. All children fulfilled all the tasks individually. The experiment can be considered successful because the success rate of each activity was always higher than 60 %.en
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedtasksen
dc.subject.translatednatural numberen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedkindergarten.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prace s prirozenym cislem v MS - BP - Maresova.pdfPlný text práce2,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Maresova.pdfPosudek oponenta práce104,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce43,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Maresova.pdfPrůběh obhajoby práce342,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prace_s_prirozenym_cislem_v_MS_-_BP_-_Maresova.pdfVŠKP - příloha2,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41239

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.