Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠevčík Miloš, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorFialková, Andrea
dc.contributor.refereeWagnerová Lada, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-5-27
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:00Z-
dc.date.available2020-11-16
dc.date.available2021-06-25T12:31:00Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier86995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43866
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na vizuální obrat a soudobou vizuální kulturu. Cílem diplomové práce je přiblížit pojem a význam vizuální kultury, společně s pojmy reprodukce obrazu, vizuálního obratu, vizuálních studií a nových médií. Dále je cílem zjistit formou syntézy odborných publikací a analýzy jedné konkrétní reklamy, jakým způsobem se jednotlivé vizuální fenomény, a to reklama, film a virtuální realita, šíří a jak na diváka působí.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizuální kulturacs
dc.subjectvizuální obratcs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectvizuální studiacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectkritické myšlenícs
dc.title"Vizuální obrat" a soudobá "vizuální kultura"cs
dc.title.alternative"Visual turn" and contemporary "visual culture"en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the visual turn and contemporary visual culture. The aim of the diploma thesis is to approach the concept and meaning of visual culture, together with the concepts of image reproduction, visual turn, visual studies and new media. Furthermore, the aim is to determine the form of synthesis of professional publications and analyzes of one specific advertisement, how individual visual phenomena, namely advertising, film and virtual reality, spread and how they affect the viewer.en
dc.subject.translatedvisual cultureen
dc.subject.translatedvisual turnen
dc.subject.translatednew mediaen
dc.subject.translatedvisual studiesen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedfilmen
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedcritical thinkingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Fialkova.pdfPlný text práce667,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fialkova_wagnerova.pdfPosudek oponenta práce208,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fialkova_sevcik.pdfPosudek vedoucího práce157,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
fialkova_O.pdfPrůběh obhajoby práce262,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43866

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.