Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPlíhalová Monika, Mgr.
dc.contributor.authorFrűhbauerová, Lenka
dc.contributor.refereeHavlíček Jakub, Mgr.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:28Z-
dc.date.available2020-6-14
dc.date.available2021-06-25T12:36:28Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-7
dc.identifier84584
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44664
dc.description.abstractBakalářská práce reflektuje možnosti uplatňování mezioborových vztahů ve výtvarných činnostech pro děti předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na vymezení výtvarných činností v systému předškolního vzdělávání. Objasňuje přínos propojování výtvarných činností s ostatními okruhy výukových aktivit v mateřské škole. Praktická část je inspirována autory současných uměleckých děl, ve kterých je možné hledat mezioborové přesahy. Umělecké obsahy jsou didakticky transformovány do pěti výtvarných úkolů pro děti z MŠ. Série výtvarných činností je ověřena v praxi. Reflexe vlastní výuky je prohloubena kvalitativní výzkumnou sondou.cs
dc.format49 s. (80219 znaků), xxxv s. (46406 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectedukační potenciál výtvarné výchovy pro všeobecné vzdělávánícs
dc.subjectmezioborové vztahycs
dc.subjectsoučasné uměnícs
dc.subjectreflektivní bilancecs
dc.subjectkvalitativní výzkumná sondacs
dc.titleVýtvarné činnosti pro předškoláky v mezioborových souvislostechcs
dc.title.alternativeArtistic Activities for Preschoolers in Interdisciplinary Contexten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis reflects the possibilities of applying interdisciplinary relationships in art activities for preschool children. The theoretical part is focused on the description of art activities in the systém of preschool education. It clarifies the benefits of connecting art activities with other area sof teaching activities in kindergarten. The contemporary artists, who ude interdisciplinary relationships in thein artworks, inspire the practical part. The artistic contents are didactically transformed into five art tasks for children from kindergarten. The series of art activities is verified in practice. The reflection of teaching practice is deepened by a qualitative research metodology.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedpotenciál of art activities for general educationen
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationshipsen
dc.subject.translatedcontemporary arten
dc.subject.translatedreflection on teaching practiceen
dc.subject.translatedqualitative research.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fruhbauerova_Lenka_BP_Vytvarne_cinnosti_pro_predskolaky_v_mezioborovych_souvislostech.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fruhbauerova_posudek_V_Plihalova.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fruhbauerova_posudek_O_Havlicek.pdfPosudek oponenta práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby_Fruhnbauerova.pdfPrůběh obhajoby práce386,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44664

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.