Název: Kritická místa ve výuce tématického celku Půda na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Critical spots in the education of the topic "soil" at the upper elementary school level
Autoři: Osobová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Vočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45174
Klíčová slova: kritická místa;příčiny kritických míst;půda;výuka o půdách;výuka zeměpisu;polostrukturovaný rozhovor
Klíčová slova v dalším jazyce: critical spots;sources critical spots;soil;teaching of soils;geography education;semi-structured interview
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá kritickými místy ve výuce tematického celku Půda a jejich příčinami na druhém stupni ZŠ. Hlavním cílem práce byla identifikace konkrétních kritických míst ve výuce tematického celku Půda a jejich příčin. Dalším cílem práce bylo určení osvědčených a neosvědčených metod výuky tematického celku Půda.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with critical spots in the education of the topic "soil" and their sources at the upper elementary school level. The main aim of the work was to identify specific critical spots in the education of the topic "soil" and their sources. Another aim of the work was to determine the tried and tested methods of teaching of soils.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-kriticka_mista_tematickeho_celku_Puda.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OSOBOVA_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce534,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OSOBOVA_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce704,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
OSOBOVA_PRUBEH OBHAJOBY.pdfPrůběh obhajoby práce116,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45174

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.