Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVávra Zdeněk, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKoptová, Nikola
dc.contributor.refereeHeitz Gisela, M.A.
dc.date.accepted2016-5-30
dc.date.accessioned2022-02-07T14:22:26Z-
dc.date.available2015-5-15
dc.date.available2022-02-07T14:22:26Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-28
dc.identifier69198
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46778-
dc.description.abstractPráce se zabývá podporou prodeje a reklamou na německém trhu, z teoretického hlediska zohledňuje především pohled lingvistiky, marketingu a psychologie. V praktické části je na příkladu značky Pilsner Urquell provedena analýza reklamních plakátů a plakátů podpory prodeje.cs
dc.format82 s. (86 011 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69198-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpilsner urquellcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpsychologie reklamycs
dc.titleLinguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell)cs
dc.title.alternativeLinguistic aspects of sales promotion in german speaking countries (analysis of semantic field: Pilsner Urquell)en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programFilologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is concentrated on the topic of sales promotion on the German market. There is theoretically discussed the problematic of sales promotion and advertising in the point of view of lingustics, marketing and psychology. In the practical part there were sales poromotion posters and adverts of the product Pilsner Urquell analysed.en
dc.subject.translatedpilsner urquellen
dc.subject.translatedsales promotionen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedlanguage of advertisingen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpsychology of advertisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KOPTOVA_NIKOLA_BP.pdfPlný text práce2,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koptova.jpegPrůběh obhajoby práce428,13 kBJPEGZobrazit/otevřít
Koptova V.pdfPosudek vedoucího práce223,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koptova O.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46778

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.