Název: Srovnání a analýza současného českého a ruského systému školství
Další názvy: The comparison and analysis of the current Czech and Russian educational systems
Autoři: Hanusová, Sofie
Vedoucí práce/školitel: Korostenski Jiří, Doc. Mgr. CSc.
Oponent: Urieová Libuše, Mgr.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/46787
Klíčová slova: škola;školství;reformy;vývoj školství;vzdělávání
Klíčová slova v dalším jazyce: school;education system;reforms;development of the education;education
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou vývoje českého vzdělávání do roku 1918, v porovnání s ruským. První část se věnuje vývoji školství v Čechách, druhá část se zaměřuje na vývoj školství v Rusku, samotné srovnání je provedeno ve třetí části. Cílem práce je shrnutí průběhu vývoje školství obou států v historickém kontextu a poukázání na hlavní odlišnosti, popřípadě podobnosti vývoje, a jejich příčiny.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis analyzes the development of the Czech education in 1918, compared with the Russian. the main focus of the first part is the development of education in the Czech Republic, the second part deals with the development of education in Russia, the comparison is made in the thirt part. The aim of the thesis is to summarize the development of education of the two states in the historical context and to point out the main differences, or similarities of the development, and their causes.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Hanusova.pdfPlný text práce425,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hanusova.pdfPrůběh obhajoby práce245,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
S. Hanusova.docPosudek vedoucího práce14,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
HANUSOVA.jpgPosudek oponenta práce1,87 MBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46787

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.