Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová Marina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPřibík, Radek
dc.contributor.refereeBlahak Boris, Dr. Phil. M.A.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2022-02-07T14:25:02Z-
dc.date.available2016-6-2
dc.date.available2022-02-07T14:25:02Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-27
dc.identifier73202
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46802-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních textů dvou vybraných firem z Bavorska, a to konkrétně firem BMW a Audi. Cílem této práce je poukázat na zvláštnosti jazyka reklamy, popsat jeho jednotlivé prvky a zároveň analyzovat úlohu jednotlivých specifik či zvláštností v reklamních materiálech dvou vybraných bavorských firem z oblasti automobilového průmyslu.cs
dc.format76 s. (103 328 znaků)
dc.language.isode
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectreklamacs
dc.subjectjazyková a obsahová analýzacs
dc.subjectbmwcs
dc.subjectaudics
dc.subjectrozbor reklamycs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectlexikologiecs
dc.subjectmorfologiecs
dc.subjectsyntaxcs
dc.subjectlingvistikacs
dc.titleBavorské firmy v reklamě: Analýza reklamních materiálů vybraných bavorských podnikůcs
dc.title.alternativeBavarian Firms in Advertising: Analysis of the selected advertising materials of bavarian businessesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programFilologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the language analysis and content analysis of advertisement texts from the following two selected companies with a head office in Bavaria, BMW and Audi. The goal of this bachelor thesis is to take selected texts from the two Bavarian companies that are in the automobile industry and analyze the special features of the advertisement language, describe the function and effects of the advertisements, and to research and comment on the application of the aforementioned phenomenon.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedlanguage analysisen
dc.subject.translatedbmwen
dc.subject.translatedaudien
dc.subject.translatedadvertisement languageen
dc.subject.translatedlexikologyen
dc.subject.translatedmorphologyen
dc.subject.translatedsyntaxen
dc.subject.translatedlinguisticen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pribik.pdfPlný text práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RadekPribik_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce2,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Radek_Pribik_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce171,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pribik.pdfPrůběh obhajoby práce741,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46802

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.