Název: Podpora cestovního ruchu v rámci česko-německé přeshraniční spolupráce na příkladu vybraného marketingového produktu
Další názvy: The support of tourism within Czech-German cross-border cooperation based on the example of a selected marketing product
Autoři: Balíková, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Baumann Winfried, Doc. Dr.
Oponent: Königsmarková Andrea, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/46865
Klíčová slova: přeshraniční spolupráce;bavorsko;čechy;turismus;cestovní ruch;marketing
Klíčová slova v dalším jazyce: cross-border cooperation;bavaria;czech republic;tourism
Abstrakt: Cílem předkládané bakalářské práce je přiblížit čtenáři česko-bavorskou přeshraniční spolupráci a na základě analýzy aktuální situace představit přeshraniční spolupráci v rámci cestovního ruchu. Hlavním cílem je představit různé možnosti zohlednění a podpory cestujících z druhé strany hranice v Německu a v České republice. Členění předkládané práce je následující: teoretická část pojednává o rozvoji bavorsko-českého pohraničí, popisuje podporu Evropské unie v oboru kultury a turismu. Dále jsou v teoretické části popsány platformy spolupráce a turistické cíle na obou stranách hranice. V praktické části je nejprve navrženo zavedení nového marketingového produktu - cestovní balíčky. Zájem o tyto balíčky byl zkoumán pomocí dotazníku. Dále se v praktické části nacházejí hypotézy, které byly určeny před provedením průzkumu. V hlavní hypotéze je uvedeno, že cestovní balíčky nejsou cestujícím známy, ale uvítali by jejich zavedení. Tyto hypotézy byly podle výsledků částečně potvrzeny.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is to introduce the Czech-Bavarian cross-border cooperation to the reader and to present the cross-border cooperation within tourism on the basis of an analysis of the current situation. The main objective is to present various possibilities for supporting passengers from the other side of the border in Germany and the Czech Republic. The thesis is structured as follows: The theoretical part deals with the development of the Bavarian-Czech borderland, describes the European Union's support in the field of culture and tourism. Furthermore, the theoretical part describes the platforms of cooperation and tourist destinations on both sides of the border. First, the introduction of a new marketing product - travel packages - is proposed in the practical part. Interest in these packages was investigated using a questionnaire.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marke_ta Bali_kova_, BP, 2019, CJKP.pdfPlný text práce4,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce242,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova - oponent.pdfPosudek oponenta práce304,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce293,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46865

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.