Název: Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Další názvy: Satisfaction of visitors and its role in destination marketing of South Bohemia
Autoři: Baslová, Monika
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47358
Klíčová slova: spokojenost návštěvníků;jižní čechy;návštěvníci;destinace;dotazníkové šetření;služby cestovního ruchu;výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: satisfaction of visitors;south bohemia;visitors;destination;questionnaire survey;tourism service;research
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti návštěvníků a její rolí v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy. Zkoumá tedy spokojenost návštěvníka během jeho pobytu v jižních Čechách. Na začátku této bakalářské práce byly definovány cíle a výzkumné předpoklady, které byly později potvrzeny, či vyvráceny. Literární rešerše byla zpracována na základě studia mnoha odborných publikací z oblasti marketingu a cestovního ruchu. V návaznosti na teoretickou část práce byly představeny výsledky dotazníkového šetření, které probíhalo ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu a Jihočeskou univerzitou v Českých Budějovicích, a výsledky strukturovaného rozhovoru. Stěžejní částí této práce bylo představení dvou projektů pro Jihočeskou centrálu cestovního ruchu, které mohou být použity v praxi a pomoci destinaci jižní Čechy ještě zvýšit spokojenost návštěvníků a eliminovat nejhůře hodnocené dílčí faktory spokojenosti.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the issue of visitor satisfaction and its role in the marketing of tourist destinations in South Bohemia. It therefore examines the satisfaction of the visitor during his stay in South Bohemia. At the beginning of this bachelor thesis, goals and research assumptions were defined, which were later confirmed or refuted. The literature search was based on the study of many professional publications in the field of marketing and tourism. Following the theoretical part of the work, the results of a questionnaire survey were presented, which took place in cooperation with the South Bohemia Tourist Board and the University of South Bohemia in České Budějovice, and a structured interview. The main part of this work was the presentation of two project for the South Bohemia Tourist Board, which can be used in practice and help the destination of South Bohemia to further increase visitor satisfaction and eliminate the worst-rated partial factors of satisfaction.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Monika Baslova.pdfPlný text práce5,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baslova_Monika_v.pdfPosudek vedoucího práce120,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baslova_Monika_o.pdfPosudek oponenta práce358,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47358

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.