Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorHostačný, Pavel
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2022-2-1
dc.date.accessioned2022-04-11T08:57:06Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-11T08:57:06Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47364-
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt, konkrétně na nový typ hliníkové bioklimatické pergoly. Teoretická část práce je zaměřena na marketing, teorii zákazníka a jeho chování, komunikační kampaň, marketingový výzkum a cílený marketing. Praktická část diplomové práce obsahuje představení společnosti HOPA PLZEŇ s.r.o. Následně je vymezeno portfolio společnosti se zaměřením na hliníkové pergoly. Poté je popsán nový produkt. V praktické části je také průzkum spotřebitelských preferencí. Na závěr je vypracován realizační plán marketingové komunikace, který ctí zásady 5M.cs
dc.format94 s. (131 926 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectnový produktcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro zvolený produktcs
dc.title.alternativeCommunication Campaign Proposal for the Selected Producten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on a suggestion of communication campaign for the chosen product, specifically a new type of aluminium bioclimatic pergola. The theoretical is focused on marketing, theory of a customer and their behaviour, communication campaign, market research and targeted marketing. The practical part of the thesis consists introduction of HOPA PLZEŇ Ltd. Afterwards the company's portfolio is defined with focus on aluminium pergolas. After that the new product is described. The practical part also includes research of consumer preferences. At the end an implementation plan for marketing communication is developed, which respects the principles of 5M.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatednew producten
dc.subject.translatedsurveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hostacny.pdfPlný text práce2,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hostacny_Pavel_v.pdfPosudek vedoucího práce124,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hostacny_Pavel_o.pdfPosudek oponenta práce227,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47364

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.