Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGazashvili, Alina
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:51Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:51Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-4
dc.identifier86201
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47464-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tematice, a to využívání influencerů v rámci marketingové komunikace módních značek na Instagramu. Cílem práce je prozkoumat oblast influence marketingu na Instagramu a navrhnout způsob, jakým by podniky měly využívat influencer marketing. V teoretické části práce jsou definovány základní termíny, související s influencer marketingem. Dále praktická část obsahuje výzkum pomoci dotazníkového šetření, které autorka provedla mezi sledujícími zvolených influencerů. Na základě poznatků získaných z šetření byly stanoveny určité návrhy a doporučení, které mohou sloužit firmám, které uvažují o využití propagace svých produktů prostřednictvím influencerů na Instagramu.cs
dc.format66
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86201-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinfluencercs
dc.titleSpolupráce módních značek s influencery na Instagramucs
dc.title.alternativeCollaborations of fashion companies and influencers on Instagramen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is targeted to very actual topic: the use of influencers in the marketing communication of fashion brands on Instagram. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and to suggest a way in which companies should use influencer marketing. The theoretical part of this thesis covers the basic terms and concepts regarding influencer marketing. The practical part of this thesis contains a survey that has been conducted by the author among selected followers of bloggers. On the basis of the survey and its results new information has been found, which is helpful for companies that wish to promote their products, goods or services on Instagram with the assistance of influencers.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedinfluenceren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gazashvili.pdfPlný text práce5,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
gazashvili_alina_v.pdfPosudek vedoucího práce197,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazashvili_Alina_o.pdfPosudek oponenta práce142,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazashvili_ob.pdfPrůběh obhajoby práce48,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47464

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.