Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRaník, Pavel
dc.contributor.refereeKupec Michael, Ing. Bc.
dc.date.accepted2021-6-25
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:56Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:56Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-6
dc.identifier85976
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47470-
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti JZ REALITY spol. s r.o. Cílem práce je zaměření se na potřeby zákazníka a na vylepšení produktu i služeb společnosti. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se uvedené problematiky. Poté práce představuje samotnou společnost, její vnitřní a vnější okolí, rozebírá marketingový mix, analyzuje pomocí PESTEL, SWOT analýzy, ale také matic IFE, EFE, IE a TOWS. Na základě analyzovaných dat jsou vypracována možná východiska pro novou marketingovou strategii společnosti.cs
dc.format108 s. (126 527 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85976-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza pestelcs
dc.subjectswotcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectfirmacs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.titleMarketingová strategie firmycs
dc.title.alternativeMarketing strategy of companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma thesis is the development of the marketing strategy of the company JZ REALITY spol. s r.o. The aim of the work is to focus on the needs of the customer and on improving the product and services of the company. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge related to this issue. Then the work presents the company itself, its internal and external environment, analyses the marketing mix, uses PESTEL and SWOT analysis, but also matrices IFE, EFE, IE and TOWS. Based on the analyzed data, possible starting points for a new marketing strategy of the company are developed.en
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpestel analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ranik DP - Marketingova strategie firmy JZ REALITY spol. s r.o..pdfPlný text práce2,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ranik_VP.pdfPosudek vedoucího práce125,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ranik_OP.pdfPosudek oponenta práce661,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RanikOB.pdfPrůběh obhajoby práce69,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47470

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.