Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHálek, Daniel
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-11
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:45Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:45Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85848
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47520-
dc.description.abstractTato diplomová práce je vypracována na téma Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Hlavním cílem teoretické části je vysvětlit pojmy destinace cestovního ruchu a destinační marketing a management. Dále se teoretická část zaměřuje na emoce, jejich klasifikaci a emoční inteligenci. Teoretická část se dále zabývá neuromarketingem, jeho významem a měřením emocí. Následně je popsána metodika výzkumu. Samotným výzkumem měření emocí se zabývá empirická část. Výzkum je prováděn pomocí zařízení určeného k měření elektrodermální aktivity a zároveň pomocí oční kamery. K měření emocí náleží také krátké dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu jsou popsány a graficky vyjádřeny. Na základě výsledků výzkumu je vypracováno doporučení pro podniky cestovního ruchu.cs
dc.format86 s. (112 341 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85848-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectdestinace cestovního ruchucs
dc.subjectdestinační marketingcs
dc.subjectemocecs
dc.subjectměření emocícs
dc.subjectelektrodermální aktivitacs
dc.subjectedacs
dc.subjectgsrcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectsledování pohybu očícs
dc.subjectjižní čechycs
dc.titleEmoce v marketingu destinace cestovního ruchucs
dc.title.alternativeEmotions in destination marketingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this master's thesis "Emotions in destination marketing". The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The main purpose of the theoretical part is to clarify the terms destination, destination management and marketing, following the explanation of basics of emotions and emotional intelligence. The issue of neuromarketing, its purpose, possibilities and how to measure emotions is also described in this part. The methods of research are described as another part of the thesis. The empirical part deals with measurement of emotions itself. An electrodermal activity measuring device and eye tracker were used for the research at the same time and after measuring a short questionnaire was filled in by each respondent. The results are presented in graphs. The following recommendations for businesses in tourism are based on the results of the research.en
dc.subject.translateddestinationen
dc.subject.translateddestination marketingen
dc.subject.translatedemotionen
dc.subject.translatedemotion measurementen
dc.subject.translatedelectrodermal activityen
dc.subject.translatededaen
dc.subject.translatedgsren
dc.subject.translatedeyetrackingen
dc.subject.translatedeye trackeren
dc.subject.translatedsouth bohemiaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Emoce_v_marketingu_destinace_cestovniho_ruchu.pdfPlný text práce4,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halek_Daniel_v.pdfPosudek vedoucího práce122,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halek_Daniel_o.pdfPosudek oponenta práce219,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
halekob.pdfPrůběh obhajoby práce40,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47520

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.