Title: Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu
Other Titles: Emotions in destination marketing
Authors: Hálek, Daniel
Advisor: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Referee: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47520
Keywords: marketing;destinace cestovního ruchu;destinační marketing;emoce;měření emocí;elektrodermální aktivita;eda;gsr;oční kamera;sledování pohybu očí;jižní čechy
Keywords in different language: destination;destination marketing;emotion;emotion measurement;electrodermal activity;eda;gsr;eyetracking;eye tracker;south bohemia
Abstract: Tato diplomová práce je vypracována na téma Emoce v marketingu destinace cestovního ruchu. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Hlavním cílem teoretické části je vysvětlit pojmy destinace cestovního ruchu a destinační marketing a management. Dále se teoretická část zaměřuje na emoce, jejich klasifikaci a emoční inteligenci. Teoretická část se dále zabývá neuromarketingem, jeho významem a měřením emocí. Následně je popsána metodika výzkumu. Samotným výzkumem měření emocí se zabývá empirická část. Výzkum je prováděn pomocí zařízení určeného k měření elektrodermální aktivity a zároveň pomocí oční kamery. K měření emocí náleží také krátké dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu jsou popsány a graficky vyjádřeny. Na základě výsledků výzkumu je vypracováno doporučení pro podniky cestovního ruchu.
Abstract in different language: The topic of this master's thesis "Emotions in destination marketing". The thesis is divided into the theoretical and empirical part. The main purpose of the theoretical part is to clarify the terms destination, destination management and marketing, following the explanation of basics of emotions and emotional intelligence. The issue of neuromarketing, its purpose, possibilities and how to measure emotions is also described in this part. The methods of research are described as another part of the thesis. The empirical part deals with measurement of emotions itself. An electrodermal activity measuring device and eye tracker were used for the research at the same time and after measuring a short questionnaire was filled in by each respondent. The results are presented in graphs. The following recommendations for businesses in tourism are based on the results of the research.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Emoce_v_marketingu_destinace_cestovniho_ruchu.pdfPlný text práce4,75 MBAdobe PDFView/Open
Halek_Daniel_v.pdfPosudek vedoucího práce122,26 kBAdobe PDFView/Open
Halek_Daniel_o.pdfPosudek oponenta práce219,37 kBAdobe PDFView/Open
halekob.pdfPrůběh obhajoby práce40,04 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47520

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.