Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHrabětová, Zuzana
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2021-6-8
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier85888
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47535-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na podnikatelský záměr v oblasti služeb. Hlavním cílem je sestavení podnikatelského plánu pro svatební agenturu. První část diplomové práce je věnována charakteristice klíčových pojmů, které jsou nutné pro porozumění zkoumané oblasti. Tyto pojmy jsou vymezeny na základě studia odborné literatury. V další části práce je provedena analýza prostředí za využití SLEPT analýzy, Porterovy analýzy pěti sil a SWOT analýzy. Následuje analýza zákazníků za využití dotazníkového šetření a poslední část diplomové práce obsahuje zpracování podnikatelského záměru, jehož hlavními částmi jsou popis podniku, definice služeb, marketingový plán, organizační plán, finanční plán a harmonogram realizace, na které navazuje identifikace rizik a zhodnocení potenciálu realizace projektu.cs
dc.format128
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectsvatební agenturacs
dc.titlePodnikatelský záměr v oblasti služebcs
dc.title.alternativeBusiness plan in the field of servicesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe focus of this master thesis is on preparing a business plan for a service provider - a wedding agency. The first part consists of an introduction to the keywords for a better understanding of this research area. An extensive literature review helps define these keywords. The following part of the thesis offers multiple environmental analysis for such service provider with external and internal focus, i.e. SLEPT analysis, Porter´s Five Force Model and SWOT analysis. Subsequently, the analysis of potential customers thanks to a questionnaire survey was also conducted to support the final formulation of the proposed business plan. This formulation covers the description of the service provider, the definition of the service, a suitable marketing plan, an organisational and financial plan, and an implementation schedule. The thesis ends with a critical evaluation of potential risks and answers the question about the possibility of fulfilling the project.en
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedwedding agencyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hrabetova.pdfPlný text práce3,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrabetova_Zuzana_v.pdfPosudek vedoucího práce125,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrabetova_Zuzana_o.pdfPosudek oponenta práce149,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hrabetovaob.pdfPrůběh obhajoby práce51,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47535

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.