Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorZárubová, Aneta
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-23
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86063
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47548-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. Nejdříve jsou vymezeny základní pojmy, jako marketing a reklama. Práce se poté zabývá reklamou dopodrobna, jsou uvedeny její cíle a funkce, druhy třídění reklamy a různá reklamní média. Dále se zaměřuje na spotřebitele, spotřební chování a faktory, které toto chování ovlivňují. V praktické části je analyzována reklamní kampaň Air Bank. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, který se zabývá zhodnocením vybraných vzorků reklam tří bankovních institucí. Cílem výzkumu provedeným dotazníkovým šetřením je zjistit, jak jsou tyto reklamy vnímány vzorkem respondentů. Výzkum uvádí, jaké aspekty v reklamě jsou účinné a oblíbené. Výsledkem práce je zhodnocení vybraných aspektů a přednesení vhodných doporučení.cs
dc.format65 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectbankovní trhcs
dc.titleReklama a její vliv na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAdvertisement and its impact on consumersen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with advertising and its impact on consumers. First, basic concepts such as marketing and advertising are defined. Then the thesis deals with advertising in detail, presents its goals and functions, types of advertising classification and various advertising media. It also focuses on consumers, consumer behavior and the factors that influence this behavior. The practical part analyzes the advertising campaign of Air Bank. The practical part contains own research, which deals with the evaluation of selected samples of advertisements of three banking institutions. The aim of the research conducted by the questionnaire survey is to find out how these advertisements are perceived by a sample of respondents. Research shows which aspects of advertising are effective and popular. The result of the work is the evaluation of selected aspects and the presentation of appropriate recommendations.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedbanking industryen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Aneta Zarubova.pdfPlný text práce3,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zarubova_aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce133,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zarubova_Aneta_o.pdfPosudek oponenta práce128,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zarubovaob.pdfPrůběh obhajoby práce35,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47548

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.