Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠilhavá, Denisa
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier86098
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47552-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obchodů Kola Šilhavý, Moje Kolo a Koloshop. Hlavním cílem této práce je charakterizovat a zhodnotit marketingovou komunikaci vybraných obchodů a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v další praxi. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci, obchodování na internetu, internetových obchodech a o návštěvnosti webových stránek internetových obchodů. Praktická část představuje dané obchody, analyzuje marketingovou komunikaci daných obchodů, analyzuje návštěvnost obchodu Kola Šilhavý a uvádí návrhy na zlepšení marketingové komunikace vybraných obchodů.cs
dc.format73 s. (102 420 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86098-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectinternetové stránkycs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných obchodůcs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected storesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis is focused on the marketing communication of the Kola Šilhavý, Moje Kolo and Koloshop stores. The aim of this work is to characterize and evaluate the marketing communication of selected stores and to propose recommendations for improving marketing communication in further practice. The theoretical part deals with marketing, marketing communication, online trading, online stores and website traffic to online stores. The practical part presents the selected stores, analyzes the marketing communication of the stores, analyzes the website traffic of the store Kola Šilhavý and presents ideas for improving the marketing communication of selected stores.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedwebsiteen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Denisa_Silhava.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Silhava_Denisa_v.pdfPosudek vedoucího práce131,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Silhava_Denisa_o.pdfPosudek oponenta práce229,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
silhavaob.pdfPrůběh obhajoby práce31,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47552

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.