Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorStrejcová, Veronika
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-25
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:55Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:55Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-3
dc.identifier86156
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47560-
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu nakupování oděvů v internetových obchodech. První část je založena na teoretickém základu, kde je mimo jiné popsáno elektronické obchodování a podnikání, včetně členění e-commerce, výhod, současných trendů a stavu v České republice. Nechybí popis internetových obchodů, internetového marketingu a dále je tato část směřována k nákupnímu chování na internetu. Teorie je také rozšířena o kapitolu týkající se online nakupování v době pandemie COVID-19. Praktická část pak obsahuje vlastní výzkum, který byl proveden prostřednictvím dotazníku a je zaměřen na zhodnocení spokojenosti respondentů s konkrétními e-shopy, způsoby nakupování dotazovaných, marketing internetových obchodů a další. Na základě výsledků jsou navrhnuta doporučení, jimiž by se obchody mohly řídit.cs
dc.format56
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinternetcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonlinecs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectnákup módycs
dc.titleOnline nakupování oděvů na českém trhucs
dc.title.alternativeOnline shopping of fashion on the Czech marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the analysis of buying clothes in online stores. The first part is based on a theoretical basis, which describes, among other things, electronic commerce and electronic business, including the structure of e-commerce, benefits, current trends and the situation in the Czech Republic. There is a description of online stores, internet marketing and this section is also focused on shopping behaviour on the Internet. The theory is extended by a chapter which is online shopping during the COVID-19 pandemic. The practical part then contains its own research, which was conducted through a questionnaire and is focused on evaluating the satisfaction of respondents with specific e-shops, ways of respondents shopping, marketing of online stores and more. Based on the results, recommendations are proposeden
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedonlineen
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedpurchase of fashionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Veronika Strejcova.pdfPlný text práce736,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strejcova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce124,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strejcova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce132,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
strejcovaob.pdfPrůběh obhajoby práce34,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47560

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.