Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorWeinerová, Jiřina
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-9
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:32Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:18:32Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier86069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47913-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.cs
dc.format65 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86069-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfaktory ovlivňující nákupní chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjecttypy spotřebitelůcs
dc.subjecttrh spodního prádlacs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečenícs
dc.title.alternativeFactors influencing the customer's purchasing decision-making process when purchasing underwear and clothingen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.en
dc.subject.translatedfactors influencing shopping behaviouren
dc.subject.translateda customeren
dc.subject.translateda consumeren
dc.subject.translatedtypes of consumersen
dc.subject.translatedthe lingerie marketen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace - Weinerova.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Weinerova_Jirina_v.pdfPosudek vedoucího práce358,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Weinerova_Jirina_o.pdfPosudek oponenta práce133,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47913

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.