Title: Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Other Titles: Factors influencing the customer's purchasing decision-making process when purchasing underwear and clothing
Authors: Weinerová, Jiřina
Advisor: Holubová Lenka, Ing.
Referee: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47913
Keywords: faktory ovlivňující nákupní chování;zákazník;spotřebitel;typy spotřebitelů;trh spodního prádla
Keywords in different language: factors influencing shopping behaviour;a customer;a consumer;types of consumers;the lingerie market
Abstract: Bakalářská práce se zabývá faktory ovlivňujícími nákupní chování zákaznic při nákupu spodního prádla a nočního oblečení. V práci jsou charakterizovány jednotlivé faktory a také je popsán český trh se spodním prádlem. Dále jsou analyzovány a následně určeny klíčové faktory při nákupu spodního prádla a nočního oblečení.
Abstract in different language: The bachelor's thesis deals with the factors influencing the shopping behaviour of customers when buying underwear and nightwear. The thesis characterizes the individual factors and describes the Czech underwear market. Furthermore, key factors in the purchase of underwear and nightwear are analysed and determined.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kvalifikacni prace - Weinerova.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFView/Open
Weinerova_Jirina_v.pdfPosudek vedoucího práce358,04 kBAdobe PDFView/Open
Weinerova_Jirina_o.pdfPosudek oponenta práce133,42 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,36 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47913

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.