Název: Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Další názvy: Customer satisfaction with services provided by selected McDonald's restaurant
Autoři: Kardošová, Natálie
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47925
Klíčová slova: mcdonald's;spokojenost;služby;marketing;franchising
Klíčová slova v dalším jazyce: mcdonald's;satisfaction;services;marketing;franchising
Abstrakt: Cílem výzkumu bakalářské práce je zpracovat charakteristiku vybrané provozovny McDonald's v Plzni včetně poskytovaných služeb a zhodnotit spokojenost zákazníků se službami této provozovny. Dílčím cílem je charakterizovat používané nástroje marketingové komunikace. Při výzkumu autorka využila poznatky získané dlouhodobým pozorováním během svého zaměstnání ve vybrané provozovně McDonald's. Metodami, které byly použity pro získání dat o spokojenosti zákazníků se službami, byla metoda dotazníkového šetření a rozhovor. Teoretická část zahrnuje téma franchisingu, marketingové komunikace a pojem CSR. Dále definuje dva hlavní pojmy, kterými jsou služby a spokojenost. V neposlední řadě uvádí hned několik kategorizací zákazníků podle různých autorů. V praktické části je nejdříve popsána metodika výzkumu a následně zhodnocena marketingová komunikace vybrané provozovny včetně jejích CSR aktivit. Dále jsou kategorizováni zákazníci společnosti McDonald's a jsou zhodnoceny poskytované nadstandardní služby společnosti, na které navazuje zhodnocení komunikace se zákazníky společnosti. Je proveden kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření a následného rozhovoru. Ke shrnutí výsledků dotazníkového šetření je využito kontingenčních tabulek. Na konci práce se nachází zhodnocení a doporučení pro praxi. Doporučení pro praxi je reakcí na nejčastější připomínky zákazníků, které se týkají různých částí provozovny McDonald's na Borských polích v Plzni.
Abstrakt v dalším jazyce: The objective of the thesis research is to process the characteristics of the selected McDonald's restaurant in Pilsen, including the provided services, and to evaluate customer satisfaction with services provided by this restaurant. The partial objective is to characterize the used tools of marketing communication. In her research, the author used the knowledge gained from long-term observation during her employment at a selected McDonald's restaurant. The methods used to obtain data on customer satisfaction with the services were a survey and an interview. The theoretical part includes the topic of franchising, marketing communication, and the term CSR. Further, the theoretical part defines two basic terms, namely services and satisfaction. Last but not least, it lists a few categorizations of customers according to various authors. The practical part firstly describes the methodology of the research and then evaluates the marketing communication of the selected restaurant, including its CSR activities. McDonald's customers are also categorized and above standard company services are evaluated, followed by the evaluation of communication with the customers of the company. Quantitative research is carried out in the form of a survey and a subsequent interview. Contingency tables are used to summarize the results of the survey. At the end of the thesis are evaluations and recommendations for practice, which is a response to the most frequent remarks of customers connected with the various parts of the McDonald's restaurant at Borská Pole in Pilsen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Natalie Kardosova - BP.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kardosova_Natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce131,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kardosova-n-o.pdfPosudek oponenta práce127,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47925

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.