Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVítková, Marcela
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-15
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:34Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89276
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47927-
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikace společnosti Coca-Cola HBC, která působí jako přední distributor nealkoholických nápojů společnosti Coca-Cola, a na základě získaných poznatků navrhnout doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Teoretická východiska marketingové komunikace jsou uvedena v kapitolách 1 až 3. Výzkumnou část práce tvoří kapitoly 4 až 7. Kapitola 4 blíže představuje využité metody k dosažení cíle bakalářské práce, jimiž jsou pozorování, rozhovory s manažery společnosti Coca-Cola HBC a dotazníkové šetření. Kapitola 5 se věnuje zejména představení společnosti Coca-Cola Company a společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, která operuje na územní České republiky. Představeny jsou také konkrétní produkty spadající do portfolia této společnosti. Kapitola 6 je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko a využívané nástroje marketingové komunikace. Získané poznatky a s nimi související doporučení jsou uvedené v závěrečné části práce.cs
dc.format62 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89276-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subject4pcs
dc.subject4ccs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectcoca-cola hbccs
dc.subjectcoca-cola companycs
dc.titleMarketingová komunikace firmy Coca Cola HBCcs
dc.title.alternativeMarketing communication of Coca Cola HBC companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis aims to evaluate the marketing communication of Coca-Cola HBC, as a leading distributor of Coca-Cola soft drinks, and to propose recommendations for further marketing communication. The theoretical background of marketing communication is given in Chapters 1 to 3. Chapters 4 to 7 form the research part of the work. Chapter 4 presents more closely the methods used to achieve the aim of the bachelor's thesis, which are observation, interviews with managers of Coca-Cola HBC and a questionnaire. Chapter 5 is devoted to the presentation of The Coca-Cola Company and Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia, which operates on the territory of the Czech Republic. Specific products covered by this company's portfolio are also presented there. Chapter 6 is focused on marketing communication of Coca-Cola HBC Czech Republic and Slovakia. Recommendations are given in the final part of the bachelor's thesis.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translated4pen
dc.subject.translated4cen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedcoca-cola hbcen
dc.subject.translatedthe coca-cola companyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vi_tkova_.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitkova_Marcela_v.pdfPosudek vedoucího práce231,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vitkova-m-o.pdfPosudek oponenta práce119,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47927

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.