Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPetr, Tadeáš
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-6-6
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:35Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89302
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47928-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá tématem "Digitální marketing ve vybrané evropské zemi". Teoretická část pojednává především o vybraných nástrojích digitálního marketingu a současně uvádí v souvislost informace a data z belgického trhu. Dále se zabývá rozvojem internetu a digitálního marketingu v Belgii a také prohlubováním vztahu se zákazníkem za pomoci digitálního marketingu. Praktická část práce poté porovnává dva výzkumy vedené v Belgii a v Česku. Cílem jejich vyhodnocení je získat vhled do spotřebitelského chování v oblasti digitálního marketingu. Dílčím cílem je z výsledků následně sestavit doporučení pro vstup na trh ve vybrané zemi - Belgii.cs
dc.format78
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89302-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectbelgiecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectvztahcs
dc.titleDigitální marketing ve vybrané evropské zemics
dc.title.alternativeDigital marketing in a selected European countryen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the topic of "Digital marketing in a selected European country". The theoretical part is mainly focused on selected digital marketing tools and at the same time it puts them into context with information and data from the Belgian market. Furthermore, it deals with the development of the Internet and Digital marketing in Belgium as well as the deepening of the customer relationship with the help of digital marketing. The practical part of the thesis then compares two surveys conducted in Belgium and the Czech Republic. The aim of their evaluation is to gain insight into consumer behaviour in the field of digital marketing. A sub-objective is to use the results to make recommendations for market entry in the selected country - Belgium.en
dc.subject.translateddigital marketingen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedbelgiumen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedrelationshipen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_petr.pdfPlný text práce5,39 MBAdobe PDFView/Open
petr_tadeas_v.pdfPosudek vedoucího práce208,56 kBAdobe PDFView/Open
Petr_Tadeas_o.pdfPosudek oponenta práce131,06 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,39 kBAdobe PDFView/Open
vskp_-_udaje_o_vskp.pdfVŠKP - příloha326,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47928

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.