Název: Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Další názvy: Visitor satisfaction and its role in destination marketing of tourism in South Bohemia
Autoři: Nečasová, Martina
Vedoucí práce/školitel: Štumpf Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Pichlík Lukáš, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47951
Klíčová slova: spokojenost návštěvníků;marketing a management destinace;turistická oblast šumavsko;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: visitor satisfaction;destination marketing and management;tourist region šumavsko;questionnaire survey
Abstrakt: Práce je zaměřená na spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Šumavsko v Jihočeském kraji. Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy z marketingu a managementu destinace cestovního ruchu. V druhé části je popsána metoda sběru a vyhodnocení dat. Poslední část je věnovaná zpracování dat z dotazníkového šetření, nabídce služeb v tomto regionu a návrhům marketingových opatření. Cílem práce je navrhnout taková marketingová opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti návštěvníků. Dotazníkové šetření probíhalo v letní sezóně 2021 v Prachaticích, Vimperku, Borové Ladě, Boubíně a Kvildě. V práci bylo zjištěno, se kterými službami jsou zákazníci méně spokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navržena marketingová opatření, které vedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction in the selected tourist region Šumavsko in South Bohemia. Bachelor thesis is separated in three parts. First part is teoretic, where the main terms from marketing and management destination of tourism are defined. In the second part is included method of collection and data evaluation. The last part is based on data processing, from the questionnaire survey, offer of services in this region and proposal of marketing measures. The aim of this thesis is to propose marketing measures, which will lead to increased visitor satisfaction. The questionnare survey took place in summer season 2021 in Prachatice, Vimperk, Borová Lad, Boubín and Kvilda. In this thesis was found out, which services customers are less satified with. Based on the results of the questionnaire survey, marketing measures are proposed to increase customers satisfaction.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Necasova_Martina_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Necasova_Martina_v.pdfPosudek vedoucího práce120,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Necasova_Martina_o.pdfPosudek oponenta práce189,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47951

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.